09.09.2019

M  Ə  R  U  Z  Ə 

                                      06 sentyabr  2019-cu  il  tarixdə 

Xocalı rayon  təhsil işçilərinin  sentyabr konfransı.                                                                                                                                                                                                                           “2018/2019-cu il  dərs  ilinin  yekunları  və                                                                                                              qarşıda  duran  vəzifələr” mövzusunda

M  Ə  R  U  Z  Ə 

 

 

         

           Nəzərinizə  çatdırıram  ki, Xocalı  rayonu  üzrə  12  ümumtəhsil  məktəbi və 1 UGİM  respublikanın  5 şəhər və rayonunda ( Bakı ş, Gəncə ş, Şəki ş, Goranboy  və Oğuz rn ərazisində) fəaliyyət göstərir.  Rayonumuzun 12 ümumtəhsil məktəbi üzrə 2018/2019-cu  dərs ilinin  əvvəlində  145 sinif  komplektində 1586  nəfər şagirdin təhsili ilə 288 nəfər müəllim məşğul olmuşdur. Goranboy rayonunda  fəaliyyət göstərən  UGİM-də rayonumuzun 4 tam orta məktəbinin 150 nəfər şagirdi 10 dərnəyə cəlb olunmuşdur.

          Azərbaycan   Respublikası  Təhsil  Nazirliyinin  əmrləri  tələb  olunan  qaydada   icra  olunmuşdur. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Naziri cənab Ceyhun Bayramovun təhsil müəssisələrində "Bilik Günü"nün qeyd edilməsi ilə bağlı verdiyi əmrə müvafiq olaraq rayonun ümumi təhsil  müəssisələrində keçirilən tədbirlərdəəllim və şagird kollektivləri, yerli icra və bələdiyyə orqanları, ictimaiyyətin nümayəndələri, valideynlər, mətbuat, sosial media nümayəndələri, məktəbin  sabiq məzunları, müharibə, əmək  veteranları, şəhid ailələri iştirak etmişdir. “Ümumi təhsil sahəsində 2018/2019-cu dərs ilinin  prioritet fəaliyyət  istiqamətləri barədə ” 14 avqust 2018-ci il tarixli F-550 nömrəli əmrinin tələblərinə uyğun olaraq  ilk dərs məşğələsi ibtidai siniflərdə “Vətənim Azərbaycan”,  V-IX siniflərdə “Dövlət rəmzləri-müstəqilliyimizin simvolu”,  X-XI siniflərdə “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti-dövlətçiliyimizin bayraqdarı” mövzularına həsr olunmuş və göstəriləəmr  ilboyu   tədbirlərin həyata keçirilməsində  əsas götürülmüşdür. 2018-2019-cu dərs ilinə dair Xocalı Rayon Təhsil Şöbəsinin və ümumtəhsil məktəblərinin Fəaliyyət planlarında “Ümumi təhsil sahəsində 2018-2019-cu dərs ilinin prioritet fəaliyyət istiqamətləri barədə  14 avqust 2018-ci il tarixli F-550 nömrəli əmrdə qeyd olunan vəzifələr  nəzərə alınmış və həmin vəzifələrin icrası üçün müəssisə rəhbərlərinin məsuliyyət hissinin artırılması diqqət mərkəzində saxlanılmışdır.15 yanvar  2019-cu il tarixli F-18 nömrəli əmrin tələblərinə uyğun olaraq ”Müasir dövrdə ümumtəhsil məktəbləri şagirdlərinin tərbiyəolunma sisteminin daha da təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında” Xocalı Rayon Təhsil Şöbəsinin  25 yanvar 2019-cu il tarixli 10 nömrəli əmri ilə rayonun ümumtəhsil məktəbləri ilə birgə İş planı hazırlanmış və icrası təmin olunmuşdur.

          04.09.2018-ci il  tarixli F-602  nömrəli  əmrinə  uyğun olaraq  Xocalı RTŞ, Xocalı  rayon  mərkəzi  xəstəxanası  və tabeliyindəki  ambulatoriyaların  əməkdaşları  tərəfindən icbari  dispanserizasiya  barədə maarifləndirmə işi aparılmış,  rayonun  təhsil  müəssisələrində  olan  şagirdlərin  hamısı  icbari  dispanserizasiyadan  keçirilmiş, ehtiyacı olanlar müalicəyə  cəlb  edilmişdir.

          10.09.2018-ci il tarixli F-618 nömrəli  əmrə uyğun olaraq  müsabiqə  nəticələrinə  əsasən tələb olunan vaxtda  işə qəbul olunan  müəllimlərin  qeydiyyatı  aparılmış, onlarla əmək  müqaviləsinin bağlanılması  təmin olunmuş, vakant qalan yerlər  barədə məlumatlar  elektron bazaya  daxil edilmişdir.

          17.10.2018-ci il tarixli F-711  nömrəli  əmrə əsasən 01 noyabr 2018-ci il tarixədək  rayonun  təhsil müəssisələrində inventarizasiya  həyata  keçirilmişdir.

          Dövlət ümumtəhsil  müəssisələrinə  direktor  vəzifəsinə  işə qəbul  və çalışmanın yaş həddinə  çatmış direktorlarla əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi qaydaları  barədə 18.10.2018-ci il tarixli F-716 nömrəli əmrlə  rayonun təhsil işçiləri məlumatlandırılmışdır.

           “Sabahın alimləri” VIII  Respublika Müsabiqəsinin  keçirilməsi  haqqında 26.10.2018-ci il tarixli F-729 nömrəli  əmrinə  uyğun olaraq   IX-XI sinif şagirdlərinə müvafiq  izahat  işləri  verilmişdir.

          15.01.2019-cu  il tarixli  F-20 nömrəli  əmrilə təsdiq olunmuş  tədbirlər planına  əsasən  məktəblilər arasında “Azərbaycan dili Milli varlığımızdır” mövzusunda  müsabiqə  keçirilmiş, dilimizin saflığının  qorunmasının vacibliyi  barədə  şagirdlərə ətraflı məlumat  verilmişdir.

         “Təhsil  Nazirliyinin  tabeliyindəki qurumları  (o cümlədən təhsil müəssisələrinin) sosial şəbəkələrdən səmərəli istifadə  barədə”  14.02.2019-cu il tarixli  F-81 nömrəli əmrlə təsdiq olunmuş qaydalar   əsasında  Xocalı RTŞ və tabeliyindəki təhsil müəssisələrinin  sosial şəbəkə səhifələri  tələb olunan şəkildə  yenidən qurulmuş və idarə olunur.

          “2018/2019-cu  dərs ilində pedaqoji mühazirələrin keçirilməsi barədə” 25.02.2019-cu il tarixli F-98 nömrəli əmr rayonun təhsil müəssisələrindəki  müəllimlərə çatdırılmışdır. Pedaqoji mühazirələrin məktəb mərhələsi keçirilmiş, 30 nəfər rayon mərhələsində  iştirak etmiş, 2 nəfər Respublika mərhələsinə vəsiqə qazanmış, onlardan bir nəfəri –Xocalı rayon Yaloba kənd tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi  Ülkər  Quliyeva  Təhsil  Nazirliyinin tərifnaməsinə  layiq  görülmüşdür.

           AzEdu.az Təhsil portalı və “Gənc müəllim” şəbəkəsinin  birgə  təşkilatçılığı  ilə  keçirilən  “İlin gənc müəllimi -2019” müsabiqəsində Xocalı rayon  Kosalar kənd   tam orta  məktəbin  müəllimi  Qalib  Quliyev ən yaxşı 50 müəllim  sırasına  daxil  edilmişdir.

           05.04.2019-cu il tarixli F-160 nömrəli əmrilə təsdiq  edilmiş  tədbirlər planına  uyğun olaraq akademik Həmid Araslının  ədəbiyyatşünaslıq, folklorşünaslıq, dastanşünaslıq sahəsində  yaradıcılığı  haqqında  şagirdlərin  iştirakı  ilə dəyirmi  masalar  təşkil  olunmuşdur.

           “ Nəsimi  ili”nə həsr olunmuş  intellektual   oyun  üzrə 2019-cu  ildə Regional  məktəb  çempionatının   keçirilməsi  barədə  19.04.2019-cu il  tarixli  F-190 nömrəli əmrlə  təsdiq  olunmuş qaydalara  əsasən  rayon mərhələsi  keçirilmiş, rayon mərhələsinin bir qalib komandası 25 may 2019-cu il tarixdə  Mingəçevir  şəhərində  keçirilən  zona mərhələsində  iştirak etmişdir.

             “Ümumi təhsil müəssisələrində  əlverişli  təlim və inkişaf  mühitinin  təmin edilməsi  üzrə  əlavə  tədbirlər  barədə” 13.05.2019-cu il tarixli F-260 nömrəli əmrlə  təsdiq olunmuş tədbirlər  planında  göstərilənlərə  uyğun  olaraq ümumtəhsil  müəssisələri rəhbərlərinin  iştirakı ilə   müşavirə  keçirilmiş, görüləcək  işlər  barədə  onlara  ətraflı  məlumat  verilmişdir. Həyata keçirilmiş  tədbirlər  barədə  dərs ilinin  sonunda  Təhsil  Nazirliyinə  hesabat  təqdim  olunmuşdur.

              “Şagirdlərin  yerdəyişməsi prosesinin  elektronlaşdırılması barədə” 01.08.2019-cu il tarixli F-476 nömrəli  əmrindən  irəli gələn  vəzifələr  tələb  olunan şəkildə  hal-hazırda  icra  olunur. Məktəbəhazırlıq  qruplarına və I siniflərə  elektron  qaydada  şagird  qəbulunun  həyata  keçirilməsi  məqsədilə müvafiq  tədbirlər həyata  keçirilmişdir.

             2018/2019-cu  dərs  ilində Təhsil  Nazirliyinə 5 nəfər  vətəndaş  müraciət  etmişdir.  Bu müraciətlər  müvafiq  şəkildə öz həllini  tapmışdır.

             2017/2018 və  2018/2019-cu  dərs illərinin  sonunda rayonun  IX   sinifləri  üzrə  buraxılış  imtahanlarının nəticələrinin  müqayisəsinə  nəzər yetirək.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     2017/2018-ci  dərs ilinin sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil  müəssisələrinin  IX  sinif  şagirdlərinin  buraxılış  imtahanlarındakı   göstəriciləri

                                                                                                

S/s

M ə k t ə b l ə r

Şagird sayı

 0-30 bal

   30-70   bal

70-dən  yuxarı

Azərb.dili fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili

Riyaziyyat

Azərb.dili

Riyaziyyat

Azərb.dili

Riyaziyyat

1

1 saylı

16

5

6

8

10

3

0

69

31

62

38

2

2 saylı

22

5

8

11

12

6

2

77

23

64

36

3

3 saylı

6

1

3

2

3

3

0

83

17

50

50

4

4 saylı

18

4

9

11

9

3

0

78

22

50

50

5

5 saylı

9

3

4

4

5

2

0

67

33

44

56

6

Kərkicahan

8

2

4

5

4

1

0

75

25

50

50

7

Kosalar

11

2

4

9

7

0

0

82

18

64

36

8

Başkənd

8

0

1

5

7

3

0

100

0

88

12

9

Yaloba

4

0

1

3

3

1

0

100

0

75

25

10

Meşəli

4

2

3

1

1

1

0

50

50

25

75

11

Cəmilli

11

4

6

5

5

2

0

64

36

45

55

12

Qaragav

7

2

3

5

4

0

0

71

29

57

43

 

Cəmi:

124

30

52

69

70

25

2

76%

24%

58%

42%

 

         Cədvəldən  göründüyü  kimi  2017/2018-ci dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 76%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  58%  olmuşdur. 

 

 

 

 

 

2017/2018-ci  dərs  ilinin sonunda rayonun IX sinif  məzunlarının  buraxılış  imtahanlarındakı  ümumi  göstəricilərinin  respublika üzrə orta  göstərici ilə  müqayisəsi.

 

 

Ana dili fənni üzrə orta bal

 Riyaziyyat  fənni üzrə orta bal

Hər iki fənn üzrə orta bal

Rayonun abituriyentlərinin göstəriciləri

  49.06

      35,86

         84,92

Respublika üzrə orta  göstərici

 47.02

      35,76

         82,78

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018/2019-cu  dərs ilinin sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil  müəssisələrinin  IX  sinif  şagirdlərinin  buraxılış  imtahanlarındakı göstəriciləri

S/s

Məktəblər

Şagird sayı

 0-30 bal

   30-70   bal

70-dən  yuxarı

Azərb.dili fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Xarici dil fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Xarici dil fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

1

1 saylı

22

10

13

17

9

9

5

3

0

0

55

45

41

59

23

77

2

2 saylı

8

3

3

3

3

3

4

2

2

1

62

38

62

38

62

38

3

3 saylı

9

3

5

9

5

4

0

1

0

0

67

33

44

56

0

100

4

4 saylı

27

6

16

18

14

9

8

7

2

1

78

22

41

59

33

67

5

5 saylı

8

3

4

5

5

4

3

0

0

0

63

37

50

50

37

63

6

Kərkicahan

5

2

2

2

2

3

3

1

0

0

60

40

60

40

60

40

7

Kosalar

8

1

6

6

6

2

2

1

0

0

87

13

25

75

25

75

8

Başkənd

5

1

1

4

3

4

1

1

0

0

80

20

80

20

20

80

9

Yaloba

5

1

2

4

3

3

1

1

0

0

80

20

60

40

20

80

10

Meşəli

8

1

4

6

5

4

2

2

0

0

87

13

50

50

25

75

11

Cəmilli

8

3

5

7

5

3

1

0

0

0

62

38

37

63

12

88

12

Qaragav

2

2

1

2

0

1

0

0

0

0

0

100

50

50

0

100

 

Cəmi:

115

36

62

83

60

49

30

19

4

2

69

31

46

54

28

72

 

Cədvəldən  göründüyü  kimi  2018/2019-cu dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 69%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  46% , ingilis dili fənnindən müvəffəq qiymət  alanlar  28% olmuşdur. 

Ana dili fənni üzrə 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi Kosalar, Meşəli kənd  tam orta məktəbləri  üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  Ana dili fənnindən rayon üzrə  30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 76 %-dən 69 %-ə enmişdir. Riyaziyyat  fənni üzrə 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi  Xocalı şəhər 5 nömrəli, Kərkicahan qəsəbə,  Meşəli kənd  tam orta məktəbləri  üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  Riyaziyyat  fənnindən rayon üzrə  

30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 58 %-dən 46 %-ə enmişdir. 2018/2019-cu dərs ilində rayon üzrə ingilis dili fənnindən 30-dan yuxarı bal toplayanlar 28% olmuşdur.

          2017/2018 və  2018/2019-cu  dərs illərinin  sonunda rayonun  XI   sinifləri  üzrə  buraxılış   imtahanlarının nəticələrinin  müqayisəsinə  nəzər yetirək.

                  2017/2018-ci  dərs  ilinin  sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil   müəssisələrinin  XI sinif   şagirdlərinin  buraxılış  imtahanlarındakı 

                                                                                                     G Ö S T Ə R İ C İ L Ə R İ.

 

S/s

 

Məktəblər

İmtahana buraxılanların sayı

İmtahanda iştirak edənlə

r

İmtahanda iştirak etməyənlər

                        İmtahan   nəticələri

1

fəndən 2 alanların sayı

2

fəndən 2 alanların sayı

3

fəndən

2 alanla

rın sayı

      Ana   dili

   Riyaziyyat

    İngilis  dili

2 alanla

rın sayı

 

faizi

3-5

alanla

rın sayı

 

faizi

2 alanla

rın sayı

 

faizi

3-5

alanla

rın sayı

 

faizi

2 alanla

rın sayı

 

faizi

3-5

alan

la

rın sayı

 

faizi

1

1 saylı

11

11

0

0

0

11

100

2

18

9

82

3

27

8

63

3

2

0

2

2 saylı

8

8

0

2

25

6

75

1

12

7

88

2

25

6

75

0

1

1

3

3 saylı

10

10

0

1

10

9

90

0

0

10

100

0

0

10

100

1

0

0

4

4 saylı

13

13

0

4

30

9

70

4

30

9

70

5

38

8

62

0

5

1

5

5 saylı

5

5

0

1

20

4

80

1

20

4

80

1

20

4

80

1

1

0

6

Kərkicahan

9

9

0

2

22

7

78

3

33

6

67

2

22

7

78

1

0

2

7

Kosalar

10

10

0

1

10

9

90

2

20

8

80

4

40

6

60

2

1

1

8

Başkənd

9

9

0

0

0

9

100

1

11

8

89

4

44

5

56

3

1

0

9

Yaloba

5

5

0

2

40

3

60

2

40

3

60

1

20

4

80

1

2

0

10

Meşəli

7

7

0

0

0

7

100

2

28

5

72

3

42

4

58

3

1

0

11

Cəmilli

6

6

0

1

16

5

84

1

16

5

84

1

16

5

84

0

0

1

12

Qaragav

6

6

0

0

0

6

100

0

0

6

100

1

16

5

84

1

0

0

 

Cəmi:

99

99

0

14

14

85

86

19

19

80

81

27

27

72

73

16

14

6

Cədvəldən  göründüyü  kimi  2017/2018-ci dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 86%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  81%, ingilis dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 73%  olmuşdur. 

 

 

 

 

        2017/2018-ci  dərs  ilinin sonunda rayonun XI sinif  məzunlarının  buraxılış  imtahanlarındakı  ümumi  göstəricilərinin  respublika üzrə orta  göstərici ilə  müqayisəsi.

 

 

Ana dili fənni üzrə orta bal

 Riyaziyyat  fənni üzrə orta bal

İngilis dili  fənni üzrə orta bal

Hər üç fənn üzrə orta bal

 

Rayonun abituriyentlərinin göstəriciləri

  17,26

      15,64

         12,44

45,34

Respublika üzrə orta  göstərici

  17,27

      16,66

         14,36

48,29

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018/2019-cu  dərs ilinin sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil  müəssisələrinin  XI  sinif  şagirdlərinin  buraxılış      

                                           imtahanlarında       göstəriciləri

S/s

Məktəblər

Şagird sayı

 0-30 bal

   30-70   bal

70-dən  yuxarı

Azərb.dili fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Xarici dil fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Xarici dil fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

1

1 saylı

20

5

16

10

11

2

10

4

2

0

75

25

20

80

50

50

2

2 saylı

14

3

5

4

7

7

7

4

2

3

79

21

64

36

71

29

3

3 saylı

9

2

6

4

4

3

5

3

0

0

78

22

33

67

56

44

4

4 saylı

25

8

17

19

14

8

6

3

0

0

68

32

32

68

24

76

5

5 saylı

8

3

3

5

5

5

3

0

0

0

63

37

63

37

37

63

6

Kərkicahan

9

4

5

5

5

4

4

0

0

0

56

44

44

56

44

56

7

Kosalar

11

1

6

6

7

4

5

3

1

0

91

9

45

55

45

55

8

Başkənd

9

3

7

6

5

2

3

1

0

0

67

33

22

78

33

67

9

Yaloba

8

1

3

1

2

4

4

5

1

3

87

13

62

38

87

13

10

Meşəli

XI  sinif  olmamışdır

11

Cəmilli

12

4

10

8

6

2

2

2

0

2

67

33

17

83

33

67

12

Qaragav

XI  sinif  olmamışdır

 

Cəmi:

125

34

78

68

66

41

49

25

6

8

73

27

38

62

46

54

       Cədvəldən  göründüyü  kimi  2018/2019-cu dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 73%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  38% , ingilis dili fənnindən müvəffəq qiymət  alanlar  46% olmuşdur. 

XI siniflərdə ana dili fənnindən 3-5 alanların və 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi Xocalı şəhər 2 nömrəli, Kosalar, Yaloba  kənd  tam orta məktəbləri üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  Ana dili fənnindən rayon üzrə  3-5 alanların və 30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 85 %-dən 73  %-ə enmişdir. Riyaziyyat  fənnindən 3-5 alanların və 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi Yaloba  kənd  tam orta məktəbi üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  Riyaziyyat  fənnindən rayon üzrə  3-5 alanların və 30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 80 %-dən 38  %-ə enmişdir. İngilis dili fənnindən 3-5 alanların və 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi Yaloba  kənd  tam orta məktəbi üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  İngilis dili fənnindən rayon üzrə  3-5 alanların və 30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 73 %-dən 46  %-ə enmişdir.

            2017/2018 və  2018/2019-cu  dərs illərinin  sonunda rayonun  XI   sinifləri  üzrə qəbul    imtahanlarının nəticələrinin  müqayisəsinə  nəzər yetirək.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   2017/2018-ci  dərs  ilinin  sonunda  ali və orta  ixtisas  məktəblərinə  qəbulun    nəticələri:

 

S/s

  

M ə  k t ə b l ə r

 

Şagirdlərin

  sayı

 

Sənəd  verənlər

Ali  məktəblərə

qəbul  olanlar

 

 

Orta  ixtisas  məktəblərinə

qəbul  olanlar

Sənəd verənlərin sayına  nəzərən  %-i

 

 

200-300

300-400

400-500

500-dən yuxarı

600-dən yuxarı

Əvvəlki ilin məzunlarından qəbul  üçün  keçid  balı  toplayanlar

 

Ali

%

Orta ixtisas %

 

 

 

 

1

1 saylı

11

7

4

 

57

 

2

1

0

0

1

1

 

2

2 saylı

8

5

3

1

60

20

1

1

0

1

0

1

 

3

3 saylı

10

9

4

2

44

22

3

0

0

1

0

1

 

4

4 saylı

13

11

5

1

45

9

1

1

1

0

2

2

 

5

5 saylı

5

3

3

 

100

 

1

1

0

1

0

2

 

6

Kərkicahan

9

5

3

1

60

20

1

1

0

1

0

0

 

7

Kosalar

10

9

4

4

44

44

1

2

0

1

0

0

 

8

Başkənd

9

8

6

2

75

25

4

1

0

0

0

0

 

9

Yaloba

5

4

1

1

25

25

0

1

0

0

0

1

 

10

Meşəli

7

4

1

1

25

25

1

0

0

0

0

0

 

11

Cəmilli

6

3

2

 

67

 

1

1

0

0

0

0

 

12

Qaragav

6

6

5

1

83

17

2

3

0

0

0

0

 

 

Cəmi:

99

74

41

14

55

19

17

13

1

5

3

8

 

    Cədvəldən  göründüyü  kimi  2017/2018-ci  dərs ilinin sonunda  ali və orta  ixtisas  məktəblərinə  qəbul üçün  sənəd verənlərdən  55%-i  ali məktəblərə, 19%-i orta ixtisas məktəblərinə qəbul olmuşlar.

 

 

 

 

                                  2018/2019-cu  dərs  ilinin  sonunda  ali və orta  ixtisas  məktəblərinə  qəbulun    nəticələri:

 

S/s

  

M ə  k t ə b l ə r

 

Şagirdlərin

  sayı

 

Sənəd  verənlər

Ali  məktəblərə

qəbul  olanlar

 

 

Orta  ixtisas  məktəblərinə

qəbul  olanlar

Sənəd verənlərin sayına  nəzərən  %-i

 

 

200-300

300-400

400-500

500-dən yuxarı

600-dən yuxarı

Əvvəlki ilin məzunlarından qəbul  üçün  keçid  balı  toplayanlar

 

 

Ali%

Orta ixtisas %

IX

 

XI

 

1

1 saylı

20

15

9

 

6

60

40

4

1

4

 

 

 

2

2 saylı

14

12

10

 

1

83

8

 

1

5

2

2

 

3

3 saylı

9

7

5

 

2

71

29

1

2

1

1

 

 

4

4 saylı

25

24

10

 

 

41

0

5

4

1

 

 

1 orta ixtisas

5

5 saylı

8

4

2

 

1

50

25

1

 

1

 

 

1

6

Kərkicahan

9

5

 

 

4

0

80

 

 

 

 

 

 

7

Kosalar

11

11

7

 

2

63

18

3

2

2

 

 

 

8

Başkənd

9

7

3

 

3

42

43

 

2

1

 

 

 

9

Yaloba

8

7

6

1/20%

1

85

14

1

 

2

3

 

 

10

Meşəli

0

 

 

3/37%

 

0

0

 

 

 

 

 

 

11

Cəmilli

12

7

2

3/37%

5

28

71

 

 

1

1

 

 

12

Qaragav

0

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

 

 

 

Cəmi:

125

99

54

7

25

54

25

15

12

18

7

2

 

Cədvəldən  göründüyü  kimi  2018/2019-cu  dərs ilinin sonunda  ali və orta  ixtisas  məktəblərinə  qəbul üçün  sənəd verənlərdən  54%-i  ali məktəblərə, 25%-i orta ixtisas məktəblərinə qəbul olmuşlar.  IX sinfi  bitirən 115 nəfərdən 6 nəfəri orta ixtisas məktəbinə,1 nəfəri isə C.Naxçıvanski adına  hərbi liseyə daxil olmuşdur.

XI siniflərdən  ali və orta  ixtisas məktəblərinə qəbul üçün  sənəd  verənlərdən ali məktəblərə qəbul %-i Xocalı şəhər 1 saylı, 2 saylı, 3 saylı, Kosalar kənd, Yaloba kənd tam orta məktəbləri  üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə isə  azalmışdır. 400-500 balla ali məktəblərə qəbul olanların sayı 2017/2018-ci dərs ilində 1 nəfər, 2018/2019-cu dərs ilində 18 nəfər, 500-600 balla ali məktəblərə qəbul olanların sayı 2017/2018-ci dərs ilində 5 nəfər, 2018/2019-cu dərs ilində 7 nəfər, 600-700 balla ali məktəblərə qəbul olanların sayı 2017/2018-ci dərs ilində 3 nəfər, 2018/2019-cu dərs ilində 2 nəfər təşkil etmişdir. Xocalı rayon İcra Hakimiyyətində 27.08.2019-cu il tarixdə bu il  ali məktəblərə qəbul olan məzunlarla rayon səviyyəsində geniş tərkibli görüş keçirilmiş,yüksək bal toplamış 27 nəfər məzun  mükafatlandırılmışdır. Rayon üzrə XI sinif məzunlarından 2017/2018-ci dərs ilində  14 nəfər, 2018/2019-cu dərs ilində isə 25 nəfər orta ixtisas məktəblərinə  qəbul olmuşlar.

         İstedadlı  uşaqlarla aparılan  işlər 2018/2019-cu dərs ilində də  Xocalı  RTŞ-nin diqqət  mərkəzində saxlanılmışdır. Belə ki,  dərs  ilinin əvvəlində 8 fənn üzrə “İstedad mənəm” devizi altında VII, VIII, IX,X,XI sinif şagirdləri arasında müsabiqələr keçirilmişdir. Xocalı RTŞ-də müxtəlif fənlər və sahələr  üzrə istedadı ilə  fərqlənən  şagirdlərdən  ibarət istedad  bankı yaradılmışdır. Müxtəlif layihələrin həyata keçirilməsində, fənn olimpiadalarının tərkibində bu istedad bankı əsas rol oynayır.

  •  

Kiçik Akademiyalar vasitəsilə elmi-tədqiqat işlərinin istiqamətləndirilməsi və istedadlı şagirdlərdə müstəqil çalışma vərdişlərinin yaranmasını istiqamətləndirmək üçün7nəfərdən ibarət elmi himayəçilik şurası təşkil olunmuşdur. Dərs ilinin sonunda ümumtəhsil məktəblərinin “Kiçik Akademiya”larının şuralarının gördüyü işlərə yekun vurulmuş,hesabatları dinlənilmiş, tərkibləri rotasiya yolu ilə yenilənmiş, xüsusi istedadı ilə seçilən şagirdlər bu tərkiblərə əlavə edilmişdir.

Məktəblilər arasındakeçirilən fənn olimpiadalarının, müsabiqələrinin məktəb, rayonmərhələləritəşkil olunmuş, zona mərhələsinəvəsiqəqazanmış 2 nəfər fənn müsabiqəsiqalibizonamərhələsindəfəaliştiraketmişdir.

RTŞ əməkdaşları tərəfindən seçməyolla rayonun təhsilmüəssisələrində olanibtidaisinifmüəllimlərinin, IX, XI siniflərdəingilis dilivə riyaziyyatfənlərini tədrisedən müəllimlərin dərsləri dinlənilmiş, nəticələr Xocalı RTŞ-nin təhsilşurasıiclasındageniş müzakirəolunaraqnöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılmasıistiqamətindəməktəbrəhbərlərinəmüvafiqtapşırıqlarverilmişdir.Məktəblərdə dərsləridinlənilmiş ibtidai sinifmüəllimlərindən 3 nəfərinin ikinci dəfə rayonsəviyyəsində nümunəvi dərsləri dinlənilmiş, Xocalı şəhər 4 nömrəlitam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Təranə Əliyevanındərsləritədrisetmə metodikası yüksəkqiymətləndirilmişdir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        2018/2019-cu dərs  ilində Xocalı  rayon təhsil müəssisələrinin  əlaçı şagirdlərinin  sayı və faizi aşağıdakı kimidir:

         

S/s

 M ə k t ə b l ə r

 

I-IV

                 V-IX

           X-XI

         Cəmi:

Şagird sayı

əlaçıların sayı

Şagird sayı

əlaçıların sayı

Şagird sayı

əlaçıların sayı

Şagird sayı

əlaçıların sayı

əlaçı

ların %-i

1

1 saylı

104

38

109

27

35

7

248

72

29

2

2 saylı

96

35

82

8

34

0

212

43

20

3

3 saylı

26

9

30

4

15

6

71

19

27

4

4 saylı

113

34

139

24

42

0

294

58

20

5

5 saylı

29

13

47

8

16

0

92

21

23

6

Kərkicahan

42

14

43

6

17

0

102

20

20

7

Kosalar

39

15

32

7

23

2

94

24

26

8

Başkənd

28

7

30

12

19

1

77

20

26

9

Yaloba

25

6

34

0

13

1

72

7

10

10

Meşəli

35

11

42

1

5

0

82

12

15

11

Cəmilli

33

15

36

10

22

3

91

28

31

12

Qaragav

14

4

16

5

7

5

37

14

38

 

Rayon üzrə cəmi:

584

201

640

112

248

25

1472

338

23

                       

 

   Cədvəldən  göründüyü  kimi  2018/2019-cu  dərs ilində rayon üzrə  şagirdlərin  23 %-i  əlaçıdır.

 

 

 

 

 

 

 

 

        2018/2019-cu dərs  ilində Xocalı  rayon təhsil müəssisələrinin  3 qiymətlə  oxuyan şagirdlərin  sayı və faizi aşağıdakı kimidir:

 

         

S/s

 M ə k t ə b l ə r

 Şagird sayı

  “3”  qiyməti alan şagirdlərin sayı

“3”  qiyməti alan şagirdlərin faizi

 

1

1 saylı

248

5

2

2

2 saylı

212

2

1

3

3 saylı

71

25

35

4

4 saylı

294

5

2

5

5 saylı

92

0

0

6

Kərkicahan

102

13

13

7

Kosalar

94

18

19

8

Başkənd

77

0

0

9

Yaloba

72

5

7

10

Meşəli

82

0

0

11

Cəmilli

91

5

5

12

Qaragav

37

0

0

 

Rayon üzrə cəmi:

1472

78

5

 

        Cədvəldən göründüyü kimi  2018/2019-cu  dərs ilində  rayon üzrə  şagirdlərin  5%-i  3 qiymətlə oxuyanlardır.

       2018/2019-cu dərs ilində  rayon  üzrə  9 nəfər (Xocalı şəhər 1 nömrəli, 2 nömrəli, Kosalar kənd tam orta məktəblərin hər biri üzrə 1 nəfər, Xocalı şəhər 5 nömrəli, Cəmilli, Qaragav  kənd tam orta məktəblərin hər biri üzrə 2 nəfər) uzun müddət  üzürsüz  səbəbdən  dərsə  gəlməyib   təhsildən  yayındıqları  üçün  məktəb  pedaqoji şuralarının  qərarı ilə  məktəbdən  azad olunmuşlar.  1 nəfər- Cəmilli kənd tam orta məktəbin III sinif şagirdi uzun müddət üzürlü  səbəbdən  dərsə gəlmədiyi üçün  təkrar sinifdə  saxlanılmışdır.

         Xocalı rayonu  üzrə  ibtidai siniflərdə “yığma” dərs  aparan müəllim olmamışdır.

       2018/2019-cu  dərs ilində  şagirdlərin  tərbiyəolunma  sisteminin  təkmilləşdirilməsi  istiqamətində  aparılan  işlər  yeni,  çevik  mexanizmlə  qurulmuşdur. Belə ki, “Müasir dövrdə  ümumtəhsil  məktəb  şagirdlərinin tərbiyəolunma  sisteminin  daha da  təkmilləşdirilməsi  ilə  bağlı  tədbirlər  haqqında ” Təhsil  Nazirliyinin  2019-cu  il  üçün  fəaliyyət  planının   tətbiqi  barədə  15.01.2019-cu il  tarixli F-18  nömrəli  əmrinin  icrası  ilə  əlaqədar  Xocalı  rayon  Təhsil  şöbəsinin  tədbirlər  planı hazırlanmış,  təhsil müəssisələrinə  çatdırılmış, mütəmadi  olaraq  icrası  nəzarətdə  saxlanılmış  və   görülən  işlər  barədə dərs  ilinin  sonunda  Təhsil  Nazirliyinə  hesabat  təqdim  olunmuşdur.

       Xocalı rayonu  təhsil  müəssisələrində  şagirdlərin  psixoloji  durumu daim  diqqət  mərkəzində  saxlanılır. Bu istiqamətdə  məktəb  rəhbərlərinə  və psixoloqlara  ciddi  tapşırıqlar  verilmişdir. Rayonun  təhsil  müəssisələrində  risk qrupuna  daxil olan  şagird  yoxdur.

       Rayonun  təhsil  müəssisələrinin  hamısı  yeni  dərs ilinə  tam hazırdır.  Xocalı rayon  Cəmilli kənd tam orta məktəbinin  binasında  könüllülük prinsipi  əsasında pedaqoji  kollektivin köməkliyi  ilə  xırda təmir işləri aparılmışdır.  Yalnız  2009-cu ildə  istifadəyə verilmiş  Xocalı  şəhər 4 nömrəli tam orta  məktəbin binası   qəzalı  vəziyyətdədir. Belə ki, məktəbin  divarlarının bir neçə yerində  getdikcə  böyüyən  çatlar  əmələ  gəlmişdir.  Bu barədə  Təhsil  Nazirliyinə rəsmi məlumat  verilmişdir. Məktəblərdə olan  dərslik fondunun və bu il  Təhsil  Nazirliyi  tərəfindən   verilmiş   4320 ədəd  dərsliyin hesabına  şagirdlərimizin dərsliklərlə  təminatı  100% olacaqdır. Artıq  dərsliklər  şagirdlərə  paylanılır. Qış  mövsümündə rayonun təhsil müəssisələrinin 5-i qazla, 1-i maye yanacaqla işləyən  qazanxana  sistemi ilə, 5-i odun yanacağı ilə, 1-i  elektrik sobaları ilə qızdırılır. Qış  mövsümündə rayonun təhsil müəssisələri  binalarının  istilik təminatı  proqnozlaşdırılmış və yaxın günlərdə  həyata keçiriləcəkdir.

        Rayonun  təhsil  müəssisələri  ixtisaslı  kadrlarla  əsasən  təmin  olunmuşdur.  2019/2020-ci dərs ili  üçün  rayonun təhsil  müəssisələri   üzrə  12  vakant yer  olmuş, onlardan  5-i imtahanda iştirak edənlər tərəfindən  tutulmuşdur.

      Hörmətli  həmkarlar!  Qarşıdan  yeni  2019-2020-ci  dərs  ili  gəlir. Bildiyimiz  kimi  2019-2020-ci dərs ilində   respublikanın təhsil  müəssisələrində  həyata  keçiriləcək  işlər  Azərbaycan  Respublikası  Təhsil  Nazirinin  30  avqust  2019-cu il  tarixli  F-531  nömrəli   əmri  əsasında  həyata  keçirilməlidir. Bu əmr  barədə  02 sentyabr  2019-cu il tarixdə  Xocalı RTŞ-nin  təhsil  şurası  yığıncağında   RTŞ əməkdaşlarına və  məktəb  rəhbərlərinə  ətraflı  məlumat  verilmiş,  prioritetlər  müəyyənləşdirilmişdir.  Biz, Xocalı  rayon  təhsil  işçiləri Sizi  əmin edirik  ki, yeni dərs ilindəki  fəaliyyətimizi tamamilə bu əmrin tələblərinə uyğun quracaq, Xo

                                      06 sentyabr  2019-cu  il  tarixdə 

Xocalı rayon  təhsil işçilərinin  sentyabr konfransı.                                                                                                                                                                                                                           “2018/2019-cu il  dərs  ilinin  yekunları  və                                                                                                              qarşıda  duran  vəzifələr” mövzusunda

M  Ə  R  U  Z  Ə 

 

 

         

           Nəzərinizə  çatdırıram  ki, Xocalı  rayonu  üzrə  12  ümumtəhsil  məktəbi və 1 UGİM  respublikanın  5 şəhər və rayonunda ( Bakı ş, Gəncə ş, Şəki ş, Goranboy  və Oğuz rn ərazisində) fəaliyyət göstərir.  Rayonumuzun 12 ümumtəhsil məktəbi üzrə 2018/2019-cu  dərs ilinin  əvvəlində  145 sinif  komplektində 1586  nəfər şagirdin təhsili ilə 288 nəfər müəllim məşğul olmuşdur. Goranboy rayonunda  fəaliyyət göstərən  UGİM-də rayonumuzun 4 tam orta məktəbinin 150 nəfər şagirdi 10 dərnəyə cəlb olunmuşdur.

          Azərbaycan   Respublikası  Təhsil  Nazirliyinin  əmrləri  tələb  olunan  qaydada   icra  olunmuşdur. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Naziri cənab Ceyhun Bayramovun təhsil müəssisələrində "Bilik Günü"nün qeyd edilməsi ilə bağlı verdiyi əmrə müvafiq olaraq rayonun ümumi təhsil  müəssisələrində keçirilən tədbirlərdəəllim və şagird kollektivləri, yerli icra və bələdiyyə orqanları, ictimaiyyətin nümayəndələri, valideynlər, mətbuat, sosial media nümayəndələri, məktəbin  sabiq məzunları, müharibə, əmək  veteranları, şəhid ailələri iştirak etmişdir. “Ümumi təhsil sahəsində 2018/2019-cu dərs ilinin  prioritet fəaliyyət  istiqamətləri barədə ” 14 avqust 2018-ci il tarixli F-550 nömrəli əmrinin tələblərinə uyğun olaraq  ilk dərs məşğələsi ibtidai siniflərdə “Vətənim Azərbaycan”,  V-IX siniflərdə “Dövlət rəmzləri-müstəqilliyimizin simvolu”,  X-XI siniflərdə “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti-dövlətçiliyimizin bayraqdarı” mövzularına həsr olunmuş və göstəriləəmr  ilboyu   tədbirlərin həyata keçirilməsində  əsas götürülmüşdür. 2018-2019-cu dərs ilinə dair Xocalı Rayon Təhsil Şöbəsinin və ümumtəhsil məktəblərinin Fəaliyyət planlarında “Ümumi təhsil sahəsində 2018-2019-cu dərs ilinin prioritet fəaliyyət istiqamətləri barədə  14 avqust 2018-ci il tarixli F-550 nömrəli əmrdə qeyd olunan vəzifələr  nəzərə alınmış və həmin vəzifələrin icrası üçün müəssisə rəhbərlərinin məsuliyyət hissinin artırılması diqqət mərkəzində saxlanılmışdır.15 yanvar  2019-cu il tarixli F-18 nömrəli əmrin tələblərinə uyğun olaraq ”Müasir dövrdə ümumtəhsil məktəbləri şagirdlərinin tərbiyəolunma sisteminin daha da təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında” Xocalı Rayon Təhsil Şöbəsinin  25 yanvar 2019-cu il tarixli 10 nömrəli əmri ilə rayonun ümumtəhsil məktəbləri ilə birgə İş planı hazırlanmış və icrası təmin olunmuşdur.

          04.09.2018-ci il  tarixli F-602  nömrəli  əmrinə  uyğun olaraq  Xocalı RTŞ, Xocalı  rayon  mərkəzi  xəstəxanası  və tabeliyindəki  ambulatoriyaların  əməkdaşları  tərəfindən icbari  dispanserizasiya  barədə maarifləndirmə işi aparılmış,  rayonun  təhsil  müəssisələrində  olan  şagirdlərin  hamısı  icbari  dispanserizasiyadan  keçirilmiş, ehtiyacı olanlar müalicəyə  cəlb  edilmişdir.

          10.09.2018-ci il tarixli F-618 nömrəli  əmrə uyğun olaraq  müsabiqə  nəticələrinə  əsasən tələb olunan vaxtda  işə qəbul olunan  müəllimlərin  qeydiyyatı  aparılmış, onlarla əmək  müqaviləsinin bağlanılması  təmin olunmuş, vakant qalan yerlər  barədə məlumatlar  elektron bazaya  daxil edilmişdir.

          17.10.2018-ci il tarixli F-711  nömrəli  əmrə əsasən 01 noyabr 2018-ci il tarixədək  rayonun  təhsil müəssisələrində inventarizasiya  həyata  keçirilmişdir.

          Dövlət ümumtəhsil  müəssisələrinə  direktor  vəzifəsinə  işə qəbul  və çalışmanın yaş həddinə  çatmış direktorlarla əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi qaydaları  barədə 18.10.2018-ci il tarixli F-716 nömrəli əmrlə  rayonun təhsil işçiləri məlumatlandırılmışdır.

           “Sabahın alimləri” VIII  Respublika Müsabiqəsinin  keçirilməsi  haqqında 26.10.2018-ci il tarixli F-729 nömrəli  əmrinə  uyğun olaraq   IX-XI sinif şagirdlərinə müvafiq  izahat  işləri  verilmişdir.

          15.01.2019-cu  il tarixli  F-20 nömrəli  əmrilə təsdiq olunmuş  tədbirlər planına  əsasən  məktəblilər arasında “Azərbaycan dili Milli varlığımızdır” mövzusunda  müsabiqə  keçirilmiş, dilimizin saflığının  qorunmasının vacibliyi  barədə  şagirdlərə ətraflı məlumat  verilmişdir.

         “Təhsil  Nazirliyinin  tabeliyindəki qurumları  (o cümlədən təhsil müəssisələrinin) sosial şəbəkələrdən səmərəli istifadə  barədə”  14.02.2019-cu il tarixli  F-81 nömrəli əmrlə təsdiq olunmuş qaydalar   əsasında  Xocalı RTŞ və tabeliyindəki təhsil müəssisələrinin  sosial şəbəkə səhifələri  tələb olunan şəkildə  yenidən qurulmuş və idarə olunur.

          “2018/2019-cu  dərs ilində pedaqoji mühazirələrin keçirilməsi barədə” 25.02.2019-cu il tarixli F-98 nömrəli əmr rayonun təhsil müəssisələrindəki  müəllimlərə çatdırılmışdır. Pedaqoji mühazirələrin məktəb mərhələsi keçirilmiş, 30 nəfər rayon mərhələsində  iştirak etmiş, 2 nəfər Respublika mərhələsinə vəsiqə qazanmış, onlardan bir nəfəri –Xocalı rayon Yaloba kənd tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi  Ülkər  Quliyeva  Təhsil  Nazirliyinin tərifnaməsinə  layiq  görülmüşdür.

           AzEdu.az Təhsil portalı və “Gənc müəllim” şəbəkəsinin  birgə  təşkilatçılığı  ilə  keçirilən  “İlin gənc müəllimi -2019” müsabiqəsində Xocalı rayon  Kosalar kənd   tam orta  məktəbin  müəllimi  Qalib  Quliyev ən yaxşı 50 müəllim  sırasına  daxil  edilmişdir.

           05.04.2019-cu il tarixli F-160 nömrəli əmrilə təsdiq  edilmiş  tədbirlər planına  uyğun olaraq akademik Həmid Araslının  ədəbiyyatşünaslıq, folklorşünaslıq, dastanşünaslıq sahəsində  yaradıcılığı  haqqında  şagirdlərin  iştirakı  ilə dəyirmi  masalar  təşkil  olunmuşdur.

           “ Nəsimi  ili”nə həsr olunmuş  intellektual   oyun  üzrə 2019-cu  ildə Regional  məktəb  çempionatının   keçirilməsi  barədə  19.04.2019-cu il  tarixli  F-190 nömrəli əmrlə  təsdiq  olunmuş qaydalara  əsasən  rayon mərhələsi  keçirilmiş, rayon mərhələsinin bir qalib komandası 25 may 2019-cu il tarixdə  Mingəçevir  şəhərində  keçirilən  zona mərhələsində  iştirak etmişdir.

             “Ümumi təhsil müəssisələrində  əlverişli  təlim və inkişaf  mühitinin  təmin edilməsi  üzrə  əlavə  tədbirlər  barədə” 13.05.2019-cu il tarixli F-260 nömrəli əmrlə  təsdiq olunmuş tədbirlər  planında  göstərilənlərə  uyğun  olaraq ümumtəhsil  müəssisələri rəhbərlərinin  iştirakı ilə   müşavirə  keçirilmiş, görüləcək  işlər  barədə  onlara  ətraflı  məlumat  verilmişdir. Həyata keçirilmiş  tədbirlər  barədə  dərs ilinin  sonunda  Təhsil  Nazirliyinə  hesabat  təqdim  olunmuşdur.

              “Şagirdlərin  yerdəyişməsi prosesinin  elektronlaşdırılması barədə” 01.08.2019-cu il tarixli F-476 nömrəli  əmrindən  irəli gələn  vəzifələr  tələb  olunan şəkildə  hal-hazırda  icra  olunur. Məktəbəhazırlıq  qruplarına və I siniflərə  elektron  qaydada  şagird  qəbulunun  həyata  keçirilməsi  məqsədilə müvafiq  tədbirlər həyata  keçirilmişdir.

             2018/2019-cu  dərs  ilində Təhsil  Nazirliyinə 5 nəfər  vətəndaş  müraciət  etmişdir.  Bu müraciətlər  müvafiq  şəkildə öz həllini  tapmışdır.

             2017/2018 və  2018/2019-cu  dərs illərinin  sonunda rayonun  IX   sinifləri  üzrə  buraxılış  imtahanlarının nəticələrinin  müqayisəsinə  nəzər yetirək.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     2017/2018-ci  dərs ilinin sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil  müəssisələrinin  IX  sinif  şagirdlərinin  buraxılış  imtahanlarındakı   göstəriciləri

                                                                                                

S/s

M ə k t ə b l ə r

Şagird sayı

 0-30 bal

   30-70   bal

70-dən  yuxarı

Azərb.dili fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili

Riyaziyyat

Azərb.dili

Riyaziyyat

Azərb.dili

Riyaziyyat

1

1 saylı

16

5

6

8

10

3

0

69

31

62

38

2

2 saylı

22

5

8

11

12

6

2

77

23

64

36

3

3 saylı

6

1

3

2

3

3

0

83

17

50

50

4

4 saylı

18

4

9

11

9

3

0

78

22

50

50

5

5 saylı

9

3

4

4

5

2

0

67

33

44

56

6

Kərkicahan

8

2

4

5

4

1

0

75

25

50

50

7

Kosalar

11

2

4

9

7

0

0

82

18

64

36

8

Başkənd

8

0

1

5

7

3

0

100

0

88

12

9

Yaloba

4

0

1

3

3

1

0

100

0

75

25

10

Meşəli

4

2

3

1

1

1

0

50

50

25

75

11

Cəmilli

11

4

6

5

5

2

0

64

36

45

55

12

Qaragav

7

2

3

5

4

0

0

71

29

57

43

 

Cəmi:

124

30

52

69

70

25

2

76%

24%

58%

42%

 

         Cədvəldən  göründüyü  kimi  2017/2018-ci dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 76%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  58%  olmuşdur. 

 

 

 

 

 

2017/2018-ci  dərs  ilinin sonunda rayonun IX sinif  məzunlarının  buraxılış  imtahanlarındakı  ümumi  göstəricilərinin  respublika üzrə orta  göstərici ilə  müqayisəsi.

 

 

Ana dili fənni üzrə orta bal

 Riyaziyyat  fənni üzrə orta bal

Hər iki fənn üzrə orta bal

Rayonun abituriyentlərinin göstəriciləri

  49.06

      35,86

         84,92

Respublika üzrə orta  göstərici

 47.02

      35,76

         82,78

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018/2019-cu  dərs ilinin sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil  müəssisələrinin  IX  sinif  şagirdlərinin  buraxılış  imtahanlarındakı göstəriciləri

S/s

Məktəblər

Şagird sayı

 0-30 bal

   30-70   bal

70-dən  yuxarı

Azərb.dili fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Riyaziyyat fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Xarici dil fənnindən müvəffəq qiymət alanların  %

Xarici dil fənnindən qeyri müvəffəq qiymət alanların  %

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

Azərb.dili

Riyaziyyat

Xarici dil

1

1 saylı

22

10

13

17

9

9

5

3

0

0

55

45

41

59

23

77

2

2 saylı

8

3

3

3

3

3

4

2

2

1

62

38

62

38

62

38

3

3 saylı

9

3

5

9

5

4

0

1

0

0

67

33

44

56

0

100

4

4 saylı

27

6

16

18

14

9

8

7

2

1

78

22

41

59

33

67

5

5 saylı

8

3

4

5

5

4

3

0

0

0

63

37

50

50

37

63

6

Kərkicahan

5

2

2

2

2

3

3

1

0

0

60

40

60

40

60

40

7

Kosalar

8

1

6

6

6

2

2

1

0

0

87

13

25

75

25

75

8

Başkənd

5

1

1

4

3

4

1

1

0

0

80

20

80

20

20

80

9

Yaloba

5

1

2

4

3

3

1

1

0

0

80

20

60

40

20

80

10

Meşəli

8

1

4

6

5

4

2

2

0

0

87

13

50

50

25

75

11

Cəmilli

8

3

5

7

5

3

1

0

0

0

62

38

37

63

12

88

12

Qaragav

2

2

1

2

0

1

0

0

0

0

0

100

50

50

0

100

 

Cəmi:

115

36

62

83

60

49

30

19

4

2

69

31

46

54

28

72

 

Cədvəldən  göründüyü  kimi  2018/2019-cu dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 69%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  46% , ingilis dili fənnindən müvəffəq qiymət  alanlar  28% olmuşdur. 

Ana dili fənni üzrə 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi Kosalar, Meşəli kənd  tam orta məktəbləri  üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  Ana dili fənnindən rayon üzrə  30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 76 %-dən 69 %-ə enmişdir. Riyaziyyat  fənni üzrə 30-dan yuxarı bal toplayanların faizi  Xocalı şəhər 5 nömrəli, Kərkicahan qəsəbə,  Meşəli kənd  tam orta məktəbləri  üzrə  yüksəlmiş, digər məktəblərdə azalmışdır.  Riyaziyyat  fənnindən rayon üzrə  

30-dan  yuxarı bal toplayanların faizi 58 %-dən 46 %-ə enmişdir. 2018/2019-cu dərs ilində rayon üzrə ingilis dili fənnindən 30-dan yuxarı bal toplayanlar 28% olmuşdur.

          2017/2018 və  2018/2019-cu  dərs illərinin  sonunda rayonun  XI   sinifləri  üzrə  buraxılış   imtahanlarının nəticələrinin  müqayisəsinə  nəzər yetirək.

                  2017/2018-ci  dərs  ilinin  sonunda  Xocalı  rayonu  təhsil   müəssisələrinin  XI sinif   şagirdlərinin  buraxılış  imtahanlarındakı 

                                                                                                     G Ö S T Ə R İ C İ L Ə R İ.

 

S/s

 

Məktəblər

İmtahana buraxılanların sayı

İmtahanda iştirak edənlə

r

İmtahanda iştirak etməyənlər

                        İmtahan   nəticələri

1

fəndən 2 alanların sayı

2

fəndən 2 alanların sayı

3

fəndən

2 alanla

rın sayı

      Ana   dili

   Riyaziyyat

    İngilis  dili

2 alanla

rın sayı

 

faizi

3-5

alanla

rın sayı

 

faizi

2 alanla

rın sayı

 

faizi

3-5

alanla

rın sayı

 

faizi

2 alanla

rın sayı

 

faizi

3-5

alan

la

rın sayı

 

faizi

1

1 saylı

11

11

0

0

0

11

100

2

18

9

82

3

27

8

63

3

2

0

2

2 saylı

8

8

0

2

25

6

75

1

12

7

88

2

25

6

75

0

1

1

3

3 saylı

10

10

0

1

10

9

90

0

0

10

100

0

0

10

100

1

0

0

4

4 saylı

13

13

0

4

30

9

70

4

30

9

70

5

38

8

62

0

5

1

5

5 saylı

5

5

0

1

20

4

80

1

20

4

80

1

20

4

80

1

1

0

6

Kərkicahan

9

9

0

2

22

7

78

3

33

6

67

2

22

7

78

1

0

2

7

Kosalar

10

10

0

1

10

9

90

2

20

8

80

4

40

6

60

2

1

1

8

Başkənd

9

9

0

0

0

9

100

1

11

8

89

4

44

5

56

3

1

0

9

Yaloba

5

5

0

2

40

3

60

2

40

3

60

1

20

4

80

1

2

0

10

Meşəli

7

7

0

0

0

7

100

2

28

5

72

3

42

4

58

3

1

0

11

Cəmilli

6

6

0

1

16

5

84

1

16

5

84

1

16

5

84

0

0

1

12

Qaragav

6

6

0

0

0

6

100

0

0

6

100

1

16

5

84

1

0

0

 

Cəmi:

99

99

0

14

14

85

86

19

19

80

81

27

27

72

73

16

14

6

Cədvəldən  göründüyü  kimi  2017/2018-ci dərs ilinin sonunda  şagirdlərin ümumi sayına  nəzərən azərbaycan dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 86%, riyaziyyat fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar  81%, ingilis dili fənnindən  müvəffəq  qiymət alanlar 73%  olmuşdur. 

 

 

 

 

        2017/2018-ci  dərs  ilinin sonunda rayonun XI sinif  məzunlarının  buraxılış  imtahanlarındakı  ümumi  göstəricilərinin  respublika üzrə orta  göstərici ilə  müqayisəsi.

 

 

Ana dili fənni üzrə orta bal

 Riyaziyyat  fənni üzrə orta bal

İngilis dili  fənni üzrə orta bal

Hər üç fənn üzrə orta bal

 

Rayonun abituriyentlərinin göstəriciləri